יש לאן לצאת - מקומות בילוי בירושלים

מערכת שורש  כה אייר, תשעט  5/30/2019

רעיונות מעשיים למקומות בילוי בירושלים.
.......................

יש לאן לצאת - מקומות בילוי בירושלים
ירושלים היא ללא ספק אחת הערים היפות ביותר שיש למדיתנו הקטנה להציע – החל מהמקומות הקדושים לכל הדתות, המגוון התרבותי העשיר, השווקים, הנופים וכדומה. אבל בשנים האחרונות, הפכה ירושלים לעיר תוססת שקמה לתחייה בערבים, עם חיי לילה עשירים שמציעים שלל הזדמנויות לצאת, לבלות, ולחוות את העיר. ממסעדות, בתי קולנוע, ופאבים – בירושלים תמצאו הכל מהכל, אז לא הגיע הזמן להתחיל ולגלות צדדים חדשים בעיר הבירה הישראלית? הנה כמה מקומות בילוי בירושלים שלא כדאי לפספס.

הצוללת הצהובה
לתל אביב יש את הבארבי, לירושלים יש את הצוללת הצהובה. אחד ממועדוני ההופעות הותיקים והפופלרים ביותר בעיר שמציע מגוון רחב של הופעות משלל הסוגים, לכל חובבי המוזיקה המושבעים. בנוסף להופעות של מוזיקאים שונות (כולל ערבי להקות צעירות וכדומה), תוכלו למצוא כאן גם ערבי סטאנד אפ של מיטב הסטאנדפיסטים בארץ. לכן, שווה מידי פעם להציץ באתר של הצוללת הצהובה, ולהתעדכן בלוח ההופעות החודשי, ואפילו להזמין כרטיסים מראש להופעה שמתחשק לכם להגיע אליה. תוכלו גם להירשם לניוזלטר ולקבל עדכונים שוטפים כדי למנוע מצב שבו תפספסו הופעה של אמן שהייתם רוצים לראות.

תאטרון החאן
מי אמר שצריך להגיע עד לתל אביב כדי לראות הצגות איכותיות עם מיטב השחקנים הישראלים? תאטרון החאן הירושלמי ללא ספק יודע לספק תחרות מרשימה לקאמרי ולבימה, עם רפטואר הצגות מרשים וייחודי. כל חובב תאטרון יידע להגיד לכם שבתאטרון החאן תמצאו תרבות תאטרון אחרת, פחות ממוסחרת, יותר אמנתית, ולא פחות מעניינת ומסקרנת מבשאר חלקי הארץ. גם כאן, כדאי להתעדכן באתר התאטרון בהצגות השונות שעולות ולהזמין כרטיסים מראש.

שוק מחנה יהודה
השוק הירושלמי והפופלרי כבר ממזמן שידרג את מעמדו משוק רגיל, למרכז בילוי תוסס ובועט לצעירים. בין אם אתם מגיעים במהלך היום, על מנת לטייל בשוק ולעצור על הדרך לאכול באיזו מסעדה טובה, או בין אם אתם מגיעים בשעות הערב והלילה לאחד הברים של השוק כדי לשבת על כוס בירה וליהרגע אחרי יום ארוך – בשוק מחנה יהודה תמצאו את הכל. מגוון המסעדות שבשוק מציע עושר קולינרי שקשה למצוא במקומות אחרים, ובנוסף, ישנם גם סיורים מודרכים במקום כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של השוק הצבעוני והפופלרי ביותר בירושלים.

בתי קפה כשרים בירושלים ועוד מקומות בילוי
במידה ואתם שומרי מצוות ומחפשים בתי קפה כשרים בירושלים, אל דאגה – גם כאן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של בתי קפה קפה ומקומות בילוי שתוכלו לצאת וליהנות מהם. לדוגמה, כשמדברים על בתי קפה כשרים בירושלים, תוכלו לצאת למתחם התחנה בעיר, ולהגיע לקפה לנדוור שמציע ארוחה טובה וכשרה באחתם ממתחמי הבילוי היפים בעיר. בנוסף, בשנים האחרונות נפתחו בעיר גם מרכזי קולנוע גדולים כמו הסינמה סיטי או היס פלאנט, ומאפשרים לכל אחד מתושבי העיר ליהנות ממגוון של סרטים חדשים.

תהנו!